مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-09اقتصادي

مقابله با قاچاق لوازم خانگی در بخش نظام توزیع


در صنعت لوازم خانگی قرار است از طریق سامانه جامع تجارت در قالب یک برنامه سه ماهه که از اول مهر شروع شده و تا آخر پاییز ادامه دارد جریان گردش کالاهای لوازم خانگی مشخص شود.

- ، سیدرضا فاطمی امین، امروز در نشست با فعالان صنعت لوازم خانگی در جمع خبرنگاران، در مورد قاچاق لوازم خانگی که عمدتاً از طریق مرزنشینان انجام می شود، اظهار کرد: برای مقابله با قاچاق در کلان صنعت برنامه داریم.

در صنعت لوازم خانگی هم قرار است از طریق سامانه جامع تجارت در قالب یک برنامه سه ماهه که از اول مهر شروع شده و تا آخر پاییز ادامه دارد جریان گردش کالاهای لوازم خانگی مشخص شود.

سامانه جامع تجارت از سال های قبل آغاز شده بود و پیشرفت خوبی هم داشت اما قرار است تا آخر آذر امسال در بخش توزیع با قاچاق لوازم خانگی مبارزه کنیم.

وزیر صمت گفت: قول داده ام تا دو ماه آینده توزیع لوازم خانگی از طریق سامانه کنترل کنیم و روی مشکلات صادرات متمرکز شویم و تسریع در رفع موانع صادرات و حل مشکلات صادرات دنبال شود.

فاطمی امین افزود: کالای قاچاق که وارد کشور می شود یک جریان توزیع و حمل و نقل و فروش دارد و تراکنش مالی انجام می شود و ما از طریق کنترل جریان مالی و تراکنش ها و رصد بازار تلاش می کنیم قاچاق را رصد و کنترل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با قاچاق لوازم خانگی در بخش نظام توزیع

مقابله با قاچاق لوازم خانگی در بخش نظام توزیع