مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-09اقتصادي

پرداخت137 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی کردستان


مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 137 میلیارد تومان به واحدهای صنعتی و 7،5 میلیارد تومان به بخش کشاورزی پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد دره وزمی ظهر امروز در یکصدو شصت و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در استانداری سنندج اظهار کرد: مشکلات مالی و اقتصادی مهم ترین مشکل پیش روی واحدهای تولیدی است، اگر سرمایه گذاری مشکل مالی نداشته باشد و واحد تولیدی بدون وقفه به فعالیت خود ادامه دهد شاهد اتفاقات مثبتی در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به نام گذاری سال جاری با عنوان سال پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری گفت: در سالی که بنام تولید و حمایت از تولید نام گذاری شده است همه باید با اعتقاد راسخ به کار تولیدی در راستای رفع موانع تولید گام بردارند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان تغییر نگرش بانک ها در راستای حمایت از تولید ضروری برشمرد و افزود: بانک ها باید عامل توسعه باشند و با نگرش توسعه گرایانه از واحدهای تولیدی حمایت کنند.

دره وزمی با اشاره به اینکه مصوبات کارگروه رفع موانع تولید لازم الاجراست اظهارکرد: بانک در  راستای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در ازا وثیقه املاک تسهیلات پرداخت می کنند و از اختیارات کمی برخوردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت137 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی کردستان

پرداخت137 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی کردستان