مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-09اقتصادي

نحوه حضور کارمندان ادارات براساس رنگ بندی جدید شیوع کرونا در هرمزگان


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، نحوه حضور کارمندان ادارات براساس رنگ بندی جدید شیوع کرونا در هرمزگان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی اظهار داشت: طبق جدید ترین رنگ بندی اعلام شده در خصوص وضعیت شیوع کامل حضور خواهند یافت و در دیگر ادارات، یک سوم کارمندان به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.

 وی ادامه داد: همچنین شهرستان های سیریک، بشاگرد و ابوموسی در وضعیت آبی قرار دارند که در شرایط آبی، همه کارکنان موظف به حضور در محل کار هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: در شهرستان های با وضعیت زرد، تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته، حداکثر تا سقف 30 نفر و در شهرستان های با وضعیت آبی، حداکثر تا سقف 50 نفر مجاز خواهد بود.

شیبانی تصریح کرد: این روزها با همراهی و همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی، شاهد کاهش شیوع کرونا هستیم، اما باید همچنان دستورالعمل های بهداشتی و دورکاری کارکنان طبق وضعیت رنگ بندی شهرستان ها رعایت شود و این شرایط برای همه سازمان ها و ادارات صدق می کند.

وی گفت: با توجه به خطرات بیماری کرونا و براساس تصمیماتی که در ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا در خصوص دورکاری کارکنان گرفته شده و براساس مصوبه سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه حضور کارمندان ادارات براساس رنگ بندی جدید شیوع کرونا در هرمزگان

نحوه حضور کارمندان ادارات براساس رنگ بندی جدید شیوع کرونا در هرمزگان