مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-09اجتماعي

راه اندازی کتابخانه پستی و سیار در همدان/ ارائه خدمات در مناطق کم برخوردار


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه در هفته ملی کودک 55 عنوان برنامه برگزار خواهد شد گفت: ویژگی شاخص برنامه های این هفته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بهناز ضرابی زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته ملی کودک با بیان اینکه هر روز این هفته به یک نام اختصاص داده شده تا براساس آن موضوع برنامه های مختلفی برگزار شود اظهار کرد: بیش از 55 عنوان برنامه در این هفته به صورت پستی و سیار برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه از روز جمعه 16 مهرماه برنامه های کانون در سطح استان شروع شده است افزود: امروز برنامه ساعت کودکی ساعت 18 به صورت زنده برگزار و از نویسندگان، شاعران و مربیان در این برنامه دعوت شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با تأکید بر اینکه  برنامه هایی که برای کودکان در نظر گرفته شده به صورت مجازی و حضوری با همراهی والدین برگزار می شود بیان کرد: امروز به نام کودک، باورهای دینی و معنویت نامگذاری شده به طوری که در این روز برنامه جشن انقلاب در مجتمع آیت الله مدنی با حضور مراکز شهرستان همدان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه به عنوان کودک، خانواده، آموزش و مهارت‎ های زندگی نامگذاری شده و در این روز دو برنامه اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کتابخانه پستی و سیار در همدان/ ارائه خدمات در مناطق کم برخوردار

راه اندازی کتابخانه پستی و سیار در همدان/ ارائه خدمات در مناطق کم برخوردار