مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-09اقتصادي

تثبیت جمعیت هشترود بعد از 50 سال


فرماندار هشترود با اشاره به تثبیت جمعیت هشترود بعد از 50 سال گفت: جمعیت این شهرستان از سال 85 روند رو به رشدی داشته و اکنون تثبیت یافته است .

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود با اشاره به تثبیت جمعیت هشترود بعد از 50 سال گفت: جمعیت این شهرستان از سال 85 روند رو به رشدی داشته و اکنون تثبیت یافته است .

امین امینیان در جلسه شورای اداری با بیان این که افزایش جمعیت اغلب در روستاها رخ می دهد، اظهار کرد: با تلاش بانک های عامل و بنیاد مسکن هشترود، 54 درصد از خانه های روستایی نوسازی شده اند.

وی افزود: اگر 12 روستای باقی مانده که فاقد گاز طبیعی هستند به چرخه گاز کشور متصل شوند وضعیت هشترود از لحاظ گازرسانی سبز خواهد شد.

امینیان اضافه کرد: با ساخت 29 مخزن آبی مورد استفاده و در دست اجرا در روستاها با اعتبار 50 میلیارد تومان، انقلابی در حوزه آب آشامیدنی روستایی انجام شده است.

وی یادآور شد: برای ادامه ساخت آزاد راه هشترود مراغه، از طرف وزارت راه و شهرسازی و چندین بانک، مبلغ 700 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی از کنترل بیماری کرونا در هشترود خبر داد و گفت: میزان واکسیناسیون دوز اول در شهرستان به 88 درصد جمعیت ساکن رسیده است و اگر واکسیناسیون به 95 درصد رسانده شود سطح ایمنی هشترود تثبیت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت جمعیت هشترود بعد از 50 سال

تثبیت جمعیت هشترود بعد از 50 سال