مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-09اجتماعي

41 درصد دانش آموزان آذربایجان غربی واکسن کرونا دریافت کرده اند


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانش آموزان از 28 شهریور آغاز شده است، گفت: تاکنون 41 درصد دانش آموزان 12 تا 18 سال استان واکسن دریافت کرده اند.

- مهین منافی در گفتگو با ، دانش آموزان از آموزش حضوری محروم بوده اند و با وجود تلاش شبانه روزی معلمان و ارائه آموزش به صورت مجازی و غیرحضوری، صدمات زیادی به تعلیم و تربیت دانش آموزان وارد شده است، افزود: اطلاع رسانی لازم به منظور ترغیب دانش آموزان به واکسینه شدن علیه بیماری کرونا در بستر شبکه شاد و ارسال پیامک برای اولیای دانش آموزان از طریق مدارس محل تحصیل آنان انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی مهمترین عامل قطع زنجیره کرونا، تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه است، افزود: همچنین دو هزار و 554 دانش آموز استثنایی استان در اولویت واکسیناسیون قرار دارند و تاکنون حدود 70 درصد واکسینه شده اند.

منافی با تاکید بر اینکه باید با ترغیب اولیا و دانش آموزان برای تزریق واکسن از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم تا فضای ایمن و بدون دغدغه ای برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود، گفت: واکسن سینوفارم برای سنین بالای 12 سال تزریق می شود و سازمان غذا و داروی کشور این واکسن را تأیید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 درصد دانش آموزان آذربایجان غربی واکسن کرونا دریافت کرده اند

41 درصد دانش آموزان آذربایجان غربی واکسن کرونا دریافت کرده اند