مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-09اقتصادي

مشوق منطقه اقتصادی پیام برای استقرار شرکت های دانش بنیان


مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به استقرار 16 واحد دانش بنیان و فناوری های نوین در این منطقه گفت: با هدف استقرار هر چه بیشتر این شرکت ها مشوق هایی از جمله 25 درصد تخفیف در اجاره بها به این شرکت ها اعطا می شود.

- ایسنا/البرز مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به استقرار 16 واحد دانش بنیان و فناوری های نوین در این منطقه گفت: با هدف استقرار هر چه بیشتر این شرکت ها مشوق هایی از جمله 25 درصد تخفیف در اجاره بها به این شرکت ها اعطا می شود.

نادر ثناگو مطلق اظهار کرد: هم اکنون بیش 270 واحد تولیدی و صنعتی در پیام مستقر است که از این تعداد 100 واحد فعال و 16 واحد دارای گواهی دانش بنیان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اضافه کرد: در کنار توسعه زیر ساخت ها به عنوان یکی از برنامه های مهم در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با هدف استقرار هر چه بیشتر شرکت ها در این منطقه، مشوق هایی از جمله حداکثر 25 درصد تخفیف به شرکت های دانش بنیان قابل ارائه است.

ثناگو مطلق ادامه داد: در کنار توافقاتی با بانک ها با هدف ایجاد شغل و ارائه تسهیلات از سوی آنها به فعالان اقتصادی، به دنبال این هستیم تا فضایی را در پیام ایجاد تا در سایه تعامل ارتباطات صنعت با دانشگاه از فعالیت هر چه بیشتر شرکت های دانش بنیان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشوق منطقه اقتصادی پیام برای استقرار شرکت های دانش بنیان

مشوق منطقه اقتصادی پیام برای استقرار شرکت های دانش بنیان