مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 05:402021-10-09سياسي

رییس جمهور: هیچ بانکی حق ندارد برای مطالبه طلب خود یک واحد تولیدی را تعطیل کند


جریان تحول خواهی در شرایط عادی اداری و با بروکراسی موجود اتفاق نمی افتد و باید نظام اداری کشور کارآمد شود.

- رییس جمهور افزود: جریان تحول خواهی در شرایط عادی اداری و با بروکراسی موجود اتفاق نمی افتد و باید نظام اداری کشور کارآمد شود.

رییس جمهور با بیان اینکه استان بوشهر با توجه به ظرفیت های کم نظیر باید جایگاه بالاتری در مسیر پیشرفت کشور می داشت، گفت: همه برای تغییر وضع موجود به وضع مطلوب اتفاق نظر داریم و این اقدام نیازمند داشتن یک گزارش شناخت از ظرفیت کنونی استان و تلاش و کوشش برای حل مشکلات با مدیریت جهادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی جمعه شب در جلسه شورای اداری استان بوشهر، با بیان اینکه در کنار برنامه و بودجه و امکانات، نقش محوری در ایجاد تحول را یک مدیر تحول گرا ایفا می کند، از تحول شناختی، تحول نهادی و تحول در فرایندها به عنوان گام های اساسی در تحول نام برد.

رییس جمهور با بیان اینکه مدیران در ایجاد تحول و بهبود وضع موجود نقش مهم و محوری دارند، گفت: اگر مرد میدان ما می توانیم باشیم، می توان بر مشکلات غلبه کرد و وضع موجود را به نفع مردم تغییر داد.

رییسی حرکت به سمت وضع مطلوب را نیازمند مقدماتی دانست و گفت: نخستین اقدام در مسیر ایجاد تحول، برخورداری از شناخت و نگرش صحیح است و در کنار آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: هیچ بانکی حق ندارد برای مطالبه طلب خود یک واحد تولیدی را تعطیل کند

رییس جمهور: هیچ بانکی حق ندارد برای مطالبه طلب خود یک واحد تولیدی را تعطیل کند