مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-09پزشكي

41 درصد دانش آموزان رفسنجان و انار واکسن کرونا تزریق کرده اند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: تاکنون کار واکسیناسیون برای 41 درصد از دانش آموزان شهرستان های رفسنجان و انار انجام شده است.

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: تاکنون کار واکسیناسیون برای 41 درصد از دانش آموزان شهرستان های رفسنجان و انار انجام شده است.

دکتر احمد جمالی زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یکی از نخستین اماکنی که در ابتدای شیوع کرونا تعطیل شد، مدارس بودند.

اوایل مهرماه سال گذشته برنامه ریزی هایی برای بازگشایی برخی کلاس ها و مدارس صورت گرفت اما متاسفانه پس از بروز موج سوم بیماری در اواخر مهرماه، مجدداً مدارس تعطیل شد و عمده آموزش ها در یک سال گذشته به صورت مجازی انجام شد.

وی سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در دو ماه اخیر را یکی از عوامل مهم تصمیم گیری برای بازگشایی حضوری مدارس دانست و افزود: واکسیناسیون سبب شد تا اطمینان نسبی برای حضوری شدن آموزش ها در مدارس فراهم شود.

جمالی زاده تصریح کرد: این موضوع زمانی کامل می شود که هم معلمان و هم دانش آموزان دو دوز واکسن خود را تزریق کرده باشند و دو هفته بعد ایمنی آنها حاصل شود؛ باید گفت تا یکی دو ماه آینده درگیر واکسیناسیون دانش آموزان هستیم و در این فاصله زمانی بایستی پروتکل ها را خیلی رعایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 درصد دانش آموزان رفسنجان و انار واکسن کرونا تزریق کرده اند

41 درصد دانش آموزان رفسنجان و انار واکسن کرونا تزریق کرده اند