مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-08حوادث

افزایش 2 برابری کشفیات سلاح شکاری در گیلان


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: کشفیات سلاح قاچاق و برخورد با متخلفین طی 2 سال اخیر در گیلان 2 برابر رشد داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ساسان اکبری پور به همشهری آنلاین گفت: محیط بانان یگان حفاظت استان در 3ماه ابتدای امسال، 1861 قبضه انواع سلاح شکاری و ادوات صید غیرمجاز از شکارچیان متخلف کشف و ضبط کردند.

در 6 ماه اول امسال نیز 89متخلف محیط زیست، حین ارتکاب جرم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه عملیات پایش مستمر در مناطق طبیعی تحت مدیریت با استفاده از امکانات بیشتر و استفاده از روش های کارآمدتر از گذشته شکل گرفته است، افزود: همکاری و هماهنگی خوب قضات دادگستری و نیروی انتظامی با ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان منتج به صدور احکام جدی و بازدارنده برای متخلفان جرایم محیط زیستی در 2 سال اخیر شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان ادامه داد: پاسگاه های محیط بانی حفاظت محیط زیست گیلان در آمادگی کامل برای جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز پرندگان مهاجر قرار دارند.

هم زمان با شروع فصل مهاجرت پرندگان به مناطق طبیعی و تالاب های استان نشست هماهنگی و تبادل نظر برای مبارزه با تخریب، دست اندازی به مناطق طبیعی تحت مدیریت و شکار غیرمجاز پرندگان با حضور روسا و محیط بانان پاسگاه های محیط بانی حفاظت محیط زیست گیلان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری کشفیات سلاح شکاری در گیلان

افزایش 2 برابری کشفیات سلاح شکاری در گیلان