مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-08سياسي

حمایت از تولیدکنندگان ایرانی منجر به اقتدار ایران می شود


امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم تبعیت از رهبری در راستای تقویت بنیادی صنعت گفت: این تبعیت منجر به اقتدار ملت ایران می شود لذا حمایت از تولید کنندگان ایرانی لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلای این شهر با اشاره به نامه از جمعی تولیدکنندگان لوازم خانگی به رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: سالهاست که بازار لوازم داخلی در دست کره ای هاست به طوری که اغلب مردم باوری به جنس ایرانی نداشته و رغبتی به خرید کالای ایرانی ندارند.

  وی با بیان اینکه انقلاب ایجاد شد تا ایران از داخل رشد کرده و دستمان جلوی کشورهای دیگر دراز نشود، گفت: کره ای ها در ایران تخلفاتی داشتند که یکی از آن ها به حدود سه هزار میلیارد رسیده بود و برخی از داخل تلاش کردند تا کره ای ها بدون پرداخت تخلفات دوباره به فعالیت خود ادامه دهند.

  خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه کره ای ها هفت میلیارد دلار پول ایران را بلوکه کرده و آنگاه به جای پرداخت پول می گویند اجناس می دهیم، افزود: رهبری در پاسخ نامه تولیدکنندگان لوازم خانگی به دولت نوشتند که موضوع بسیار مهمی است و اگر مسئله گشایش از دو شرکت کره ای درست باشد به معنای شکستن کمر تولیدکنندگان داخلی است که باید آن را سد کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولیدکنندگان ایرانی منجر به اقتدار ایران می شود

حمایت از تولیدکنندگان ایرانی منجر به اقتدار ایران می شود