مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-07فرهنگي

فتحعلی اویسی در دل مردم می ماند


همزمان با شب شهادت امام رضا (ع)، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی تعدادی از مدیران این وزارتخانه، با حضور در منزل زنده یاد فتحعلی اویسی، - همزمان با شب شهادت امام رضا (ع)، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی تعدادی از مدیران این وزارتخانه، با حضور در منزل زنده یاد فتحعلی اویسی، بازیگر فقید سینما و تلویزیون درگذشت این هنرمند را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به سوابق درخشان زنده یاد فتحعلی اویسی در عرصه هنر ایران، گفت: فتحعلی اویسی از شخصیت های بسیار دوست داشتنی سینما و تلویزیون بود.

نقش آفرینی های ایشان در دهه 60 در سینمای ایران و همچنین هنرمندی وی در سریال امام رضا (ع) به یادماندنی و خاطره انگیز است؛ امیدواریم امشب در شب شهادت امام هشتم (ع) مهمان این امام همام باشند و خداوند ایشان را همنشین اولیاء الله قرار بدهد.

وی ادامه داد: مرحوم اویسی چه در نقش های طنز و چه در نقش های جدی به خوبی حضور پیدا می کرد و نقش آفرینی ایشان در آثاری که او بازیگر بود هرگز فراموش نمی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به علاقه مندی مردم و محبوبیت وی در جامعه گفت: مرحوم اویسی هنرمندی مردمی بود و تاثر طیف های مختلف مردم از خبر درگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتحعلی اویسی در دل مردم می ماند

فتحعلی اویسی در دل مردم می ماند