مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-07اقتصادي

پویش «چرخ زندگی» با اهدای 100 دستگاه ویلچر به خانواده های محروم دارای معلول


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: بنیاد 15 خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فاز نخست اقدام به اهدای 100 دستگاه ویلچر در قالب پویش چرخ زندگی» به خانواده های محروم دارای معلول کرد.

- محمدمهدی سلمانزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در راستای تامین بخشی از وسایل مورد نیاز خانواده های کم درآمد دارای فرزند معلول، بنیاد 15 خرداد وابسته به این ستاد در یک اقدام 100 دستگاه ویلچر را اهدا کرد.

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای پویش چرخ زندگی و برای خانواده های تحت پوشش بهزیستی که کودک و یا نوجوان معلول دارند و توانایی خرید ویلچر را نداشته اجرا شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: در این پویش در فاز نخست تعداد 100 دستگاه ویلچر به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال به جامعه هدف در سطح استان اهدا شد.

وی در خصوص فعالیت های اجتماعی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیان کرد: این بنیاد در راستای فعالیت های اجتماعی خود همزمان با سال تحصیلی جدید اقداماتی از جمله 6 هزار و 200 بسته کامل لوازم التحریر و 6 هزار و 800 بسته معیشتی در مجموع به ارزش 45 میلیارد ریال را تهیه و در بین مناطق کم برخوردار و خانواده های محروم توزیع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «چرخ زندگی» با اهدای 100 دستگاه ویلچر به خانواده های محروم دارای معلول

پویش «چرخ زندگی» با اهدای 100 دستگاه ویلچر به خانواده های محروم دارای معلول