مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-07حوادث

50 برنامه طی هفته ناجا درلامرد اجرا می شود/افزایش کشف کالای قاچاق


بیش از 50 برنامه طی هفته نیروی انتظامی در این شهرستان اجرا خواهد شد.

- خبرنگار مهر ، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: کشفیات قاچاق کالا نیروی انتظامی شهرستان لامرد نسبت به سال گذشته افزایش 5 درصدی داشته است.

وی همچنین به برخورد جدی پلیس با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان لامرد اشاره کرد و گفت: دربحث مبارزه با مواد مخدر نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش کشف داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه در هفته نیروی انتظامی از نرم افزار پلیس من که یک برنامه کاربردی و بسیار مفید است رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: همه شهروندان را توصیه به نصب و استفاده این نرم افزار را بر روی گوشی تلفن همراه خود می کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه ما سرباز ولایت و تابع مقام معظم رهبری هستیم تصریح کرد: در برخورد با برهم زنندگان نظم اجتماعی جدیت داریم.

این مقام مسئول به تصادفات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در خصوص تصادفات نیز در مجموع کل تصادفات 23 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته که این خود جای بسی خوشحالی ست.

سرهنگ زارع پور به افزایش کشفیات سرقت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: 21 درصد افزایش کشف سرقت در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم و در بحث دستگیری سارقین نیز 27 درصد افزایش دستگیری داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 برنامه طی هفته ناجا درلامرد اجرا می شود/افزایش کشف کالای قاچاق

50 برنامه طی هفته ناجا درلامرد اجرا می شود/افزایش کشف کالای قاچاق