مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-07فرهنگي

برگزاری جشنواره آلو در روستای «حیدره قاضی خانی»


معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از برگزاری نمایشگاه و جشنواره آلو در روستای حیدره قاضی خانی همدان خبر داد.

- علی خاکسار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های استان همدان در هر زمینه ای به مسوولان شهرستان و دهیاران روستاها اعلام شده که اگر ظرفیتی دارند، تبدیل به جشنواره کنیم.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنواره معرفی مناطق با ظرفیت گردشگری است افزود: حیدره قاضی خانی یکی از روستاهای هدف گردشگری است که چشم انداز  طبیعی دارد و در دره الوند غربی قرار دارد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان اضافه کرد: این روستا از نظر محصولات باغی خیلی قوی است و مردم اصیلی دارند که با پیشنهاد دهیار آنها قرار شد جشنواره ای در این روستا برگزار شود.

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه و جشنواره آلو در روستای حیدره قاضی خانی همدان خبر داد و گفت: جشنواره پنج روزه است که برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است.

خاکسار بیان کرد: نمایشگاهی در حاشیه این جشنواره برگزار می شود که غرفه هایی برای فروش سوغات و محصولات باغی به نمایش گذاشته شده است.

وی عنوان کرد: مسابقه آشپزی غذاهای محلی، برگزاری بازی های بومی و محلی و نمایشگاه سوغات از جمله برنامه هاست که امیدواریم با استقبال مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره آلو در روستای «حیدره قاضی خانی»

برگزاری جشنواره آلو در روستای «حیدره قاضی خانی»