مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-07فرهنگي

اکران همزمان فیلم های جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در شهر مریوان


مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان از اکران همزمان فیلم های سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در شهر مریوان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان از اکران همزمان فیلم های سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در شهر مریوان خبر داد.

عبید رستمی در مصاحبه مجازی با رسانه های استان اظهار کرد: سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از تاریخ 16 لغایت 20 مهرماه سال جاری در سراسر کشور از جمله استان کردستان نیز برگزار می شود.

وی افزود: با تدابیر اندیشیده شده فیلم های کودک و نوجوان این دوره که شامل 18 فیلم بلند، کوتاه داستانی و انیمیشن است در شهر مریوان از تاریخ 16 لغایت 20 مهرماه نیز اکران خواهد شد.

رستمی اضافه کرد: اکران همزمان فیلم های کودک و نوجوان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به صورت رایگان با همکاری فرمانداری و سایر ادارات و نهادهای فرهنگی سطح شهر در سینما کردستان مریوان انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه فیلم های اکران شده در استان ها مربوط به بخش مسابقه ایران است اظهار کرد: این بخش توسط کودکان و نوجوانان مقطع سنی 6 تا 16 سال داوری خواهد شد در مریوان این داوری توسط 22 نفر از کودکان و نوجوان علاقمند به فیلم های کودک و نوجوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران همزمان فیلم های جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در شهر مریوان

اکران همزمان فیلم های جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در شهر مریوان