مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-07پزشكي

پاستوکووک برای کودکان 6 تا 18 سال مناسب است


مدیر گروه تحقیقات بالینی انستیتو پاستور ایران با بیان اینکه اگر کودکان واکسینه نشوند، چرخه ویروس ادامه پیدا می کند، گفت: البته این موضوع به معنی این نیست که کودکان را واکسن بزنیم و دو ماه دیگر آن ها را با همان شرایط قبلی به مدرسه بفرستیم و همه آن نکات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، آمیتیس رمضانی ، مدیر گروه تحقیقات بالینی انستیتو پاستور ایران در گفت و گو با ایلنا درباره واکسن کودکان پاستوکووک گفت: در حال حاضر برنامه ای برای سنین زیر 6 سال نداریم.

در کوبا برروی دو تا 18ساله ها کارآزمایی بالینی را انجام داده اند، نتایج این بود که خوب است و عوارض نداشته است و می شود سنین 2 تا 18 ساله را واکسیناسیون کرد بیشتر کشورها هم به همین صورت عمل می کنند و یکدفعه در تمام گروه های سنی را واکسینه نمی کنند.

برای مثال برخی کشورها 15 تا 18 ساله ها را واکسینه می کنند و به همین صورت به شکل تدریجی به سنین پایین می رسند و چندان سریع به همه گروه های سنی واکسن نمی زنند.

برای همین بهتر است ما هم تدریجی رفتار کنیم.

در کوبا که مطالعات کردند، دریافتند که عوارضش بسیار محدود و بیشتر موضعی بوده است، این باعث می شود که باز هم خیالمان راحت تر باشد.

به طور کلی واکسن در کودکان نسبت به بزرگسالان چندان واکنش نشان نمی دهد و به طور کلی بیماری های ویروسی در کودکان راحت تر و کم عارض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاستوکووک برای کودکان 6 تا 18 سال مناسب است

پاستوکووک برای کودکان 6 تا 18 سال مناسب است