مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-07ورزشي

تیشه گران: تنها رشته های مدال آور عازم المپیک ناشنوایان می شوند


برای این که بتوانیم در المپیک برزیل جایگاه خوبی را کسب کنیم، تنها رشته های مدال آور عازم المپیک خواهند شد.

- رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: برای این که بتوانیم در المپیک برزیل جایگاه خوبی را کسب کنیم، تنها رشته های مدال آور عازم المپیک خواهند شد.

مهران تیشه گران در گفت وگو با ایسنا، پس از کسب جایگاه ششم تیم والیبال ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان و شرایط این تیم برای اعزام به المپیک ناشنوایان، اظهار کرد: با توجه به حضور تیم هایی همچون اکراین، روسیه، ایتالیا و ترکیه در مسابقات والیبال قهرمانی جهان، کسب سکو برای تیم ایران واقعا سخت و دور از انتظار بود.

برای شرکت در قهرمانی جهان کار را خیلی دیر شروع کردیم و بازیکنان از اردوهای تدارکاتی زیادی برخوردار نبودند، به هر صورت ظرفیت تیم والیبال ایران در همین حد و اندازه است و انتظار بیشتر از این نداشتیم.

وی گفت: هنوز تصمیمی برای اعزام والیبال به المپیک برزیل گرفته نشده و هفته آینده پس از تغییر رییس انجمن این تیم، سعی دارم یک جلسه هماهنگی با داورزنی برای تقویت کادر فنی والیبال ناشنوایان داشته باشم تا در نهایت تصمیم بگیریم که این تیم با ظرفیت موجود امکان اعزام به المپیک را دارد یا خیر؟ تیشه گران تصریح کرد: با توجه به سنگین بودن هزینه ی اعزام تیم ها به المپیک، این دوره سیاست فدراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیشه گران: تنها رشته های مدال آور عازم المپیک ناشنوایان می شوند

تیشه گران: تنها رشته های مدال آور عازم المپیک ناشنوایان می شوند