مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-07سياسي

رفع تصرف 600 متر مربع از اراضی ملی در «دهلران»


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: عده ای از اشخاص سودجو شبانه به صورت سازماندهی شده اقدام به تصرف 600 متر مربع از اراضی ملی شهر دهلران کرده بودند که با هماهنگی دستگاه قضا و نیروی انتظامی زمین مذکور رفع تصرف شد.

- عبدالله بهادری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ظرف چند روز گذشته عده ای از اشخاص سودجو و فرصت طلب شبانه نسبت به رفع تصرف زمین مذکور اقدام قانونی به عمل آمد.

وی با بیان اینکه افراد فرصت طلب و سودجو از عدم آگاهی و شناخت مردم به قوانین سواستفاده می کنند، افزود: اشخاص زمین خوار و سودجو با سواستفاده از احساسات و عواطف مردم مظلوم نمایی کرده و در شبکه های مجازی اقدامات دستگاه های متولی برخورد با زمین خواران را متهم به تخریب املاک شخصی اقشار ضعیف جامعه می کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: در صورتی که زمین های تصرف شده توسط این اشخاص از املاک با متراژ بالا و کاربری های مرغوب است به عنوان مثال: زمین رفع تصرف شده اخیر شهر دهلران 600 متر مربع با کاربری تجاری و ارزش حدود 8 میلیارد تومان است.

وی افزود: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و بدانند که قراردادهایی که در این زمینه در بنگاه های املاک بین اشخاص منعقد می شود فاقد وجاهت قانونی است، لذا پس از اخذ استعلامات لازم از اداره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 600 متر مربع از اراضی ملی در «دهلران»

رفع تصرف 600 متر مربع از اراضی ملی در «دهلران»