مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-07اقتصادي

ساخت 4 میلیون واحد مسکونی تا پایان دولت سیزدهم


معاون وزیر راه و شهرسازی به صندوق ملی مسکن اشاره کرد و گفت:این صندوق دومین بخش ساختاری است که در قانون جهش تولید به آن پرداخته می شود و پشتوانه ای دائمی برای مسکن کم درآمدها محسوب می شود.

- به نقل از صدا و سیما، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه (14 مهر) با حضور در یک برنامه تلویزیونی، در پی برگزاری اولین جلسه عالی مسکن گفت: این جلسه کمتر از 2 هفته از ابلاغ قانون تولید مسکن به ریاست رییس جمهور برگزار شد.

از نکات مهم این جلسه می توان به آغاز تولید دو نوبت، دو میلیون واحد در دو سال اول اجرای این طرح اشاره کرد که به دنبال آن تا پایان دولت یعنی چهار سال آینده امکان تهیه 4 میلیون واحد مسکونی وجود داشته باشد.

مبلغ و سود تسهیلات این پروژه با توجه به مبلغ تمام شده در شهرهای مختلف و روستاها متفاوت خواهد بود.

در جلسه مذکور، کلیات این جلسه مورد تأیید قرار گرفت و قرار شد در خصوص وظایف سایر دستگاه های مربوط جلساتی گذاشته و جوانب طرح بررسی و تفهیم گردد.

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در سوی دیگر این برنامه گفت: از اعضای شورای عالی مسکن انتظار داریم حضور مؤثر و تعیین کننده در خدماتی که برای تولید میلیونی مسکن نیاز هست داشته باشند؛ متأسفانه وزیر اسبق راه و شهرسازی، تمام شیرازه این حرکت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 4 میلیون واحد مسکونی تا پایان دولت سیزدهم

ساخت 4 میلیون واحد مسکونی تا پایان دولت سیزدهم