مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 03:152021-10-06سياسي

روایتی از سیره رفتاری علامه حسن زاده آملی «آقا سید از من راضی باش»!


در فرایند تهیه گزارش و ضبط برنامه، دوستان مرا «آقا سید» صدا می زدند و در آخر برنامه علامه حسن زاده آملی خطاب به من هم گفتند: «آقا سید از من راضی باش».

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس فرهنگی سید ابراهیم امینی تهیه کننده صدا و سیمای مازندران یکی از افرادی است که با علامه حسن حسن زاده آملی (ره) دیدار داشت به روایت دیدارش با علامه ذوالفنون پرداخت و می گوید؛ در سال 1381 به عنوان تهیه کننده صدا و سیمای مازندران برای ضبط برنامه تلویزیونی دیدار با اعضای ستاد کنگره ملی علامه سید حیدر آملی(ره) به لاریجان آمل رفتیم، همکاران من برای پوشش این مراسم، زنده یاد محمد صادق ذاکری ( تصویربردار شبکه تبرستان)، حسین دهزادگان و محمد پویان بودند.

در روستای ایرا زادگاه علامه حسن زاده آملی دوربین و تجهیزات تصویربرداری را همراه داشتیم و از تصویر بردار خواستم که دوربین را روشن نگه دارد،علامه با مشاهده تجهیزات تصویربرداری کمی ناراحت شد و من درباره ماموریت تهیه گزارش و فیلم از کنگره توضیح دادم و وارد منزل ایشان شدیم.

من پس از مشاهده درخت گیلاس به زبان مازندرانی گفتم که گیلاس ها بخاردن دانه (گیلاس ها خوردنی هستند) و علامه در پاسخ گفتند که منزل آقا گردو بسیاره .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از سیره رفتاری علامه حسن زاده آملی «آقا سید از من راضی باش»!

روایتی از سیره رفتاری علامه حسن زاده آملی «آقا سید از من راضی باش»!