مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 19:052021-10-06حوادث

افزایش 47 درصد کشفیات مواد مخدر در گلپایگان


امسال 47 درصد کشفیات مواد مخدر و همچنین دستگیری خرده فروش و عمده فروشان مواد مخدر 13 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، علی سبحانی عصر امروز در نشست خبری با رسانه ها با بیان اینکه شعال امسال هفته ناجا پلیس هوشمند، امنیت پایدار است، اظهار کرد: مردم سرمایه های اجتماعی هستند و پلیس باید با مردم با رأفت و مهربانی و توأم با مهربانی برخورد کند و  در مقابله با مجرمین و مخلین نظم و امنیت قوی و سخت گیر باشد.

فرمانده انتظامی گلپایگان  با بیان اینکه  در شش ماهه نخست سال 17 هزار و 693 نفر به یگان های مختلف و راه های ترانزیتی نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با مواد مخدر بیش از 3 هزار شهید داده است.

وی در رابطه با کشف کالای قاچاق و سوخت، گفت: امسال در شهرستان گلپایگان با افزایش ایستگاه ایست و کنترل  در ورودی های شهرستان کشفیات سوخت و کالای قاچاق نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشت.

سبحانی گفت: در شهرستان گلپایگان با مشارکت مردم و همراهی مقامات قضایی گلپایگان وقوع جرائم و سرقت های خشن قبل از اینکه در سلامت و امنیت شهروندان اثر گذار باشد خنثی شده است.

فرمانده انتظامی گلپایگان تصریح کرد:  امسال نسبت به سال گذشته سرقت جیب بری 55  درصد، احشام 51 درصد، سرقت به عنف 50 درصد، موتورسیکلت 18 درصد، اتومبیل 54 درصد کاهش یافته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 47 درصد کشفیات مواد مخدر در گلپایگان

افزایش 47 درصد کشفیات مواد مخدر در گلپایگان