مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-06حوادث

ضرورت پیشگیری از قاچاق گونه های جانوری در کردستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان بر لزوم همکاری بیشتر نیروی انتظامی درخصوص چگونگی پیشگیری از قاچاق حیات وحش بخصوص گونه های حفاظت شده گیاهی و جانوری و راه های پیشگیری از زنده گیری و قاچاق پرندگان شکاری مهاجر به استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فریبا رضایی ظهر امروز در نشست گسترش همکاری و تعامل حفاظت محیط زیست استان کردستان، ضمن ابراز قدردانی از فرماندهی انتظامی استان و پلیس پیشگیری در خصوص همکاری و تعامل سازنده مهاجر به استان تاکید کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان همچنین خواستار بکارگیری روش های لازم جهت شناسایی و برخورد با متخلفین با توجه به عمل صورت گرفته در قالب قاچاق شد.

  شاکری رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی استان کردستان نیز ضمن تشکر از مدیریت بهینه حفاظت محیط زیست استان کردستان، آمادگی نیروی انتظامی را جهت همکاری و تعامل بیشتر با این محیط زیست اعلام داشت.

وی خواستار برگزاری و بازدیدهای ماهانه و آموزش شناسایی حیات وحش توسط کارشناسان محیط زیست به نیروی انتظامی استان شد.

  فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان نیز ضمن تقدیر از خدمات نیروی انتظامی استان در خصوص تعامل و همکاری با یگان محیط زیست، خواستار ایجاد گشت های مشترک با نیروی انتظامی بویژه در مبادی ورودی و خروجی شهرها و مناطق مرزی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پیشگیری از قاچاق گونه های جانوری در کردستان

ضرورت پیشگیری از قاچاق گونه های جانوری در کردستان