مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-06اقتصادي

گرانی لبنیات اتفاق افتاده، اما رسما اعلام نشده است


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه به زودی صادرات شیرخشک از اصفهان انجام می شود، گفت: گرانی در بازار لبنیات اتفاق افتاده و باید با تصمیمات ستاد تنظیم بازار کشور این افزایش قیمت رسما اعلام شود.

- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان: گرانی لبنیات اتفاق افتاده، اما رسما اعلام نشده است ایسنا/اصفهان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه به زودی صادرات شیرخشک از اصفهان انجام می شود، گفت: گرانی در بازار لبنیات اتفاق افتاده و باید با تصمیمات ستاد تنظیم بازار کشور این افزایش قیمت رسما اعلام شود.

حسین ایراندوست در گفت وگو با ایسنا در خصوص نوسانات قیمتی در بازار لبنیات، اظهار کرد: اواخر دولت گذشته قرار بود شیر در ستاد تنظیم بازار کشور با قیمت 6400 مصوب شود که طبیعتا قیمت محصولات لبنی نیز افزایش می یافت.

وی افزود: بعد از این مصوبه جدید، سازمان تنظیم بازار و جهاد کشاورزی به این مسئله ورود پیدا کردند و قرار شد اجازه دهند مقداری شیر تحت عنوان خرید حمایتی از دامداران خریداری شود و از زنجیره تولید جدا شود تا از این طریق قیمت شیر اصلاح شود که نتیجه این کار افزایش قیمت شیر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی لبنیات اتفاق افتاده، اما رسما اعلام نشده است

گرانی لبنیات اتفاق افتاده، اما رسما اعلام نشده است