مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-06اقتصادي

مجوز حفر چاه آب به چالشی برای باغات خنداب تبدیل شده است


عمده آبیاری محصولات باغی این شهرستان از رودخانه قره چای است ولی چالش اصل باغداران این شهرستان مجوز حفره چاه آب است.

- ، حسن خزایی پور، صبح چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات حوزه باغات شهرستان خنداب که با حضور محمدمهدی برومندی، معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان خنداب در تمامی حوزه ها، عنوان کرد: این شهرستان به دلیل وجود باغات متعدد و بارندگی زیاد به عنوان مازندران استان مرکزی شناخته می شود.

وی ادامه داد: در شهرستان خنداب نسبت به سایر شهرستان های استان تنوع محصولات کشاورزی بیشتری وجود دارد و عمده محصول باغی این شهرستان انگور با تولید 10 تا 12 هزار تن در سال است.

فرماندار شهرستان خنداب تصریح کرد: عمده آبیاری محصولات باغی این شهرستان از رودخانه قره چای است ولی مشکل اصل حوزه باغی شهرستان عدم اجازه حفره چاه آب در این شهرستان است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان خنداب جز 31 شهرستان کمتر توسعه یافته در کشور است ولی به توسعه این شهرستان کمتر توجه شده است و نیاز است اعتبارات قابل توجهی به توسعه و تجهیز باغات این شهرستان اختصاص یابد.

خزایی پور در پایان بیان کرد: مشکل دیگر این شهرستان در حوزه باغات نبود زیر ساخت های لازم برق، گاز و غیره است که نیاز به توجه ویژه دستگاه های خدمات رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز حفر چاه آب به چالشی برای باغات خنداب تبدیل شده است

مجوز حفر چاه آب به چالشی برای باغات خنداب تبدیل شده است