مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-06بين الملل

تحلیل رأی الیوم؛ چرا تل آویو تمایل دارد نقشش در ترور حاج قاسم را پررنگ کند؟


سردبیر روزنامه رأی الیوم در یادداشتی به چرایی تمرکز این روزهای مقامات رژیم صهیونیستی بر روی تحریک ایران و واداشتن آن به انجام عکس العملی شتاب زده پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا این روزها بیش از هر زمان دیگری در حال برنامه ریزی برای انجام اقدامات تحریک آمیز علیه ایران هستند.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک کارشناس ارشد امور هسته ای - بدون ذکر نام و هویت_ مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران فقط یک ماه تا غنی سازی کافی اورانیوم برای تولید بمب اتم فاصله دارد.

بسیاری از ژنرال ها و کارشناسان صهیونیست نیز می گویند که با این کارشناس نیویورک تایمز اتفاق نظر دارند و تنها بر سر زمان ادعایی، اختلاف دارند.

  همزمان با این تحریکات رسانه ای علیه ایران در چارچوب پروژه ایران هراسی، مقامات صهیونیستی از یک سو چاپ لندن با اشاره به این مسائل، طی یادداشتی به بررسی چرایی آغاز این موجی از اتهام زنی ها و تحریکات رسانه ای علیه تهران و برنامه صلح آمیز هسته ای آن می پردازد و سفر روز گذشته ایال حولاتا مشاور امنیت داخلی و رییس سازمان امنیت داخلی اسراییل به واشنگتن و دیدار با جیک سالیوان همتای آمریکایی و سایر مقامات دولت این کشور را در همین چارچوب می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل رأی الیوم؛ چرا تل آویو تمایل دارد نقشش در ترور حاج قاسم را پررنگ کند؟

تحلیل رأی الیوم؛ چرا تل آویو تمایل دارد نقشش در ترور حاج قاسم را پررنگ کند؟