مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-06اجتماعي

تنگه رودبال فیروزآباد؛ سفری دلپذیر به ژرفای طبیعت


تنگ رودبال در 15کیلومتری فیروزآباد قرار دارد، وقتی به ابتدای این تنگه زیبا رسیدید به دیواره های پراز سبزه و درختان بید و درختچه های زیبای مورد اطراف آن دقت کنید تا تصویری بسیار زیبا و به یادماندنی از آن برای همیشه در ذهنتان بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، تنگه ها همان آبراه هایی هستند که دو بخش بزرگ آب را به هم وصل می کنند و همچنین باعث جدایی دو بخش بزرگ خشکی می شوند.

بعضی از تنگه ها برای طبیعت گردی و ماجراجویی محل مناسبی هستند اما برخی دیگر موقعیت های خطرناکی دارند و فقط برای تماشا کردن پیشنهاد می شود.

تنگه ها هم مانند بسیاری از پدیده های طبیعی دیگر در گوشه و کنار استان زیبای فارس وجود دارند همچنین باعث جذب گردشگرانی از سراسر ایران می شوند.

داشتن طبیعتی زیبا، تماشای رودخانه ها و تفریحات مهیج، از مهم ترین دلایلی است که گردشگران را برای رفتن به این مناطق تشویق می کند.

در این فرصت، درباره یکی از این جاذبه های گردشگری و طبیعی صحبت می کنیم تا شما دوستان بتوانید بعد از آشنایی با آن، برای سفری به یادماندنی برنامه ریزی کنید.

تنگ رودبال یکی از جاذبه های زیبای طبیعت است که در 15 کیلومتری شهر فیروزآباد قرار دارد و برای رسیدن به این تنگه باید از مسیر شهر فیروزآباد به سمت قیرو کارزین رفته و 5 کیلومتر بعد از روستای روزبه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگه رودبال فیروزآباد؛ سفری دلپذیر به ژرفای طبیعت

تنگه رودبال فیروزآباد؛ سفری دلپذیر به ژرفای طبیعت