مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-06اقتصادي

مهلت ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی تا آخر مهر ماه تمدید شد


مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام گفت: مالکان و مستاجران تاپایان مهرماه فرصت دارند اطلاعات سکونتی خود را درسامانه املاک و اسکان به ثبت برسانند.

  - عبدالله بهادری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام ضمن تأکید بر ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان توسط مالکان و مستاجران تا پایان مهرماه سال جاری گفت: در صورت عدم ثبت اطلاعات ملک، برابر الزامات قانونی، آن واحد مسکونی خالی تلقی شده و برای آن ملک برگه مالیاتی صادر می شود.

وی افزود: ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان منجر به ایجادشفافیت اطلاعاتی در حوزه مسکن، اخذ تصمیمات سیاستی صحیح و نهایتاً تسهیل فرآیندخانه دارشدن تمامی اقشار جامعه را فراهم می کند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام ثبت اطلاعات درسامانه املاک واسکان را فرصتی برای سرشماری دقیق نفوس و مسکن، تنظیم بازار مسکن و امکان اجرای سیاست های مطلوب تر دولت از جمله اعمال مالیات یا پرداخت یارانه های هدفمند دانست و گفت: افزایش دقت برنامه ریزی اقتصادی دربخش مسکن از دیگر مزایای ثبت اطلاعات در سامانه مذکور است.

بهادری خاطر نشان کرد: چنانچه تمامی املاک کشور در سامانه املاک و اسکان به ثبت برسند، از سواستفاده های افراد سودجو و فرصت طلب و فروش یا اجاره یک واحد مسکونی به چند فرد تا حد زیادی جلوگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی تا آخر مهر ماه تمدید شد

مهلت ثبت اطلاعات ملکی و سکونتی تا آخر مهر ماه تمدید شد