مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-06سياسي

حلقه وصل نویسندگان و جریانات انقلابی و اسلام گرا


شرحی بر زندگی استاد سید هادی خسروشاهی توسط یاسر عسگری، فعال فرهنگی و مدیر انتشارات راه یار - به گزارش سایت قطره و به نقل از- فرهنگ و اندیشه: یاسر عسگری، فعال فرهنگی و مدیر انتشارات راه یار در خصوص زندگی حرفه ای استاد سید هادی خسروشاهی می گوید: استاد سید هادی خسروشاهی (1317 تبریز 1398 تهران) در خانواده علم و فقاهت پرورش یافت و پدر بزرگوارش (آیت‏الله سید مرتضی خسروشاهی) و برادران بزرگترشان (آیت‏الله سید احمد و آیت‏الله سید ابوالفضل خسروشاهی) در سلک روحانیت بودند و هر کدام در مسجد و منبر و حوزه علمیه تبریز به فعالیت می پرداختند.

طبیعی بود که استاد خسروشاهی از اوان کودکی با این سبک سنتی تبلیغ (مسجد، منبر و تدریس و تربیت شاگرد در حوزه) و اثرات و نتایج آن آشنا باشد.

در ایام کودکی هم به مدرسه و مکتب خانه ای می رود که یکی از اساتید مشهور حوزه علمیه تبریز آن دوران (آیت‏الله میرزا محمود شبستری، پدر محسن و محمد مجتهد شبستری) تأسیس کرده است و لذا با تبلیغ اسلام و معارف اسلامی به سبک تأسیس مدارس اسلامی آشنا می شود.

بعدها هم فعالیت های آیت‏الله شیخ عباسعلی اسلامی در راه اندازی مدارس تعلیمات اسلامی در سراسر کشور و حاجی عابدزاده، مؤسس انجمن پیروان قرآن و مدارس ابتدایی و راهنمایی دینی در مشهد و حجت الاسلام علی اصغر کرباسچیان مدرسه علوی در تهران و آیت الله بهشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه وصل نویسندگان و جریانات انقلابی و اسلام گرا

حلقه وصل نویسندگان و جریانات انقلابی و اسلام گرا