مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-06اجتماعي

پلیس هوشمند، امنیت پایدار شعار هفته نیروی انتظامی سال 1400


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مهدی حاجیان سخنگوی ناجا در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی که امروز چهارشنبه چهاردهم مهر ماه سال جاری برگزار شد، - پلیس هوشمند، امنیت پایدار شعار هفته نیروی انتظامی سال 1400 سخنگوی ناجا گفت: شعار هفته نیروی انتظامی سال 1400 پلیس هوشمند، امنیت پایدار است و در ارائه خدمات از الکترونیک شدن به سمت هوشمند شدن پیش می رویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مهدی حاجیان سخنگوی ناجا در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی که امروز چهارشنبه چهاردهم مهر ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران سربازان خط اول مبارزه در جنگ نرم به شمار می روند.

وی اضافه کرد: هفته مقدس نیروی انتظامی را در ابتدا به مردم و همکارانم در نیروی انتظامی و خانواده شهدا و جانبازان این مجموعه تبریک می گویم.

سخنگوی ناجا اضافه کرد: ماموریت نیروی انتظامی ماموریت خطیری است و تا کنون بسیاری از هموطنان خود را در مسیر خدمت و تامین امنیت از دست داده ایم و به شهادت رسانده اند.

سردار حاجیان یادآور شد: هفته نیروی انتظامی هفته ای است که مردم به پاس یک سال تلاش و شب بیداری پرسنل نیروی انتظامی و خدمات آن ها از مرز تا مرکز، این هفته را گرامی می دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس هوشمند، امنیت پایدار شعار هفته نیروی انتظامی سال 1400

پلیس هوشمند، امنیت پایدار شعار هفته نیروی انتظامی سال 1400