مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-06سياسي

600 هکتار موقوفه زراعی در آزادشهر با نیات واقفین کشت می شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آزادشهر گفت: در حال حاضر 600 هکتار موقوفه زراعی در شهرستان با نیات واقفین کشت شده و به بهره برداری می رسد.

- حجت الاسلام سیدرضا موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در شهرستان آزادشهر بیش از 600 هکتار موقوفات زراعی وجود دارد که شاخص ترین آن موقوفه میرسعدالله موسوی ایلخانی با مساحت 364 هکتار است.

وی تصریح کرد: این باغ بزرگترین باغ موقوفه یکپارچه کشور بوده که در 337 هکتار آن درخت مثمر و در بیش از 150 هکتار آن درخت غیرمثمر برای زراعت چوب کشت می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: در این موقوفه علاوه بر محصولات باغی، محصولات زراعی هم کشت شده و پروژه جدید پرورش آبزیان سردابی و ماهیان خاویاری نیز در حال اجرا بوده که تا پایان سال تجهیز شده و از سال آینده مورد استفاده قرار می گیرد.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در این موقوفه در حوزه پرورش ماهیان سردابی و خاویاری و اجرای طرح مهر تحصیلی از طرف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیش از 500 بسته معیشتی به ارزش 125 میلیون تومان و بیش از 80 بسته لوازم التحریر به ارزش بیش از 18 میلیون تومان تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 هکتار موقوفه زراعی در آزادشهر با نیات واقفین کشت می شود

600 هکتار موقوفه زراعی در آزادشهر با نیات واقفین کشت می شود