مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 04:502021-10-06اقتصادي

سایه سنگین سرمایه گذاران ورزشی در چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: از سالیان گذشته قرار است بخش خصوصی در بحث ورزش سرمایه گذاری لازم را انجام دهد که متاسفانه همواره این استان مغفول واقع شده و کسی حاضر به سرمایه گذاری نیست و تاکنون شخصی به عنوان سرمایه گذار حضور پیدا نکرده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: از سالیان گذشته قرار است بخش خصوصی در بحث ورزش سرمایه گذاری لازم را انجام دهد که متاسفانه همواره این استان مغفول واقع شده و کسی حاضر به سرمایه گذاری نیست و تاکنون شخصی به عنوان سرمایه گذار حضور پیدا نکرده است.

علی تشنیزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وجود منابع طبیعی گردشگرپذیر در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بستر گردشگری ورزشی و جذب توریست ورزشی در چهارمحال و بختیاری به نسبت سایر استان های کشور در این استان فراهم است و فوق العاده با گردشگری ورزشی هم خوانی دارد، ولی متاسفانه سرمایه گذاری هایی در این راستا صورت نگرفته است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: باتوجه به منابع طبیعی در اختیار و رودخانه های فراوان، حدود 64 کیلومتر از مسیر رودخانه زاینده رود، امکان انجام هرگونه فعالیت ورزشی برای جذب توریست ورزشی را دارد، از طرفی وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین سرمایه گذاران ورزشی در چهارمحال و بختیاری

سایه سنگین سرمایه گذاران ورزشی در چهارمحال و بختیاری