مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-05سياسي

اسلام نبوی به دنبال تفسیر عملیاتی دین و اقامه آن است


اسلام نبوی و اسلام ناب تنها مبلغ ارزش های دینی نیست بلکه در کنار تبلیغ و تبیین معارف دین به دنبال تفسیر عملیاتی دین و اقامه دین است.

- ضمن اشاره به مهم ترین خصوصیات اسلام ناب محمدی (ص) اظهار کرد: اسلام نبوی و اسلام ناب، اسلامی است که به دنبال اقامه دین است و تنها مبلغ ارزش های دینی نیست بلکه در کنار تبلیغ و تبیین معارف دین به دنبال تفسیر عملیاتی دین و اقامه دین است و می خواهد ارزش های دینی را در جامعه محقق کند.

امام جمعه موقت قزوین اذعان کرد: برخلاف اسلام آمریکایی که صرفاً به یک پوسته ای از ظواهر و معارف دین بسنده می کند و هیچ گاه معارف دین را در جامعه پیاده نمی کند و به دنبال پیاده کردن آن نیست اسلام ناب نبوی و اسلام انقلابی، اسلامی است که برای اهداف خود دائماً به دنبال جهاد و تلاش است.

وی اسلام نبوی را اسلام قیام، خروش، حرکت و به حرکت درآوردن دانست و عنوان کرد: اسلام نبوی اسلام سکون و رکود نیست بلکه اسلام مدنظر پیامبر خاتم (ص)، اسلام عدم سازش با طاغوت، کفر و ظالمان عالم و در واقع اسلام دفاع از مستضعفین، محرومین و ارتقا حال عموم جامعه است و به دنبال ویژه خواری نیست که انقلاب اسلامی نیز در ابتدا با همین اهداف و شعار اسلام همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام نبوی به دنبال تفسیر عملیاتی دین و اقامه آن است

اسلام نبوی به دنبال تفسیر عملیاتی دین و اقامه آن است