مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-05ورزشي

آقای گل گیلانی به اردوی تیم ملی امید دعوت شد


مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی زیر23 سال، اسامی 29بازیکن دعوت شده به اردوی تداکاتی را اعلام کرد که نام یک گیلانی نیز در این بین دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر 23 سال از 15 تا 23 مهر ماه در مرکز ملی فوتبال در حالی برگزار می شود که مهدی مهدوی کیا، مهدی هاشمی نژاد بازیکن مستعهد گیلانی را به عنوان یکی از 29 نفر به تیم ملی امید دعوت کرده است.

مهدی هاشمی چند فصل اخیر دراکثر بازی های ملوان در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور و جام حذفی فیکس این تیم بوده است.

هاشمی نژاد محصول آکادمی فوتبال ملوان شد.

او بیش از 58 مسابقه برای تیم بزرگسالان ملوان بندرانزلی به میدان رفته است که در مجموع توانسته چهار هزار و 60 دقیقه برای این تیم بازی کند.

قرار داد مهدی هاشمی نژاد با ملوان بندرانزلی به پایان رسیده است و باید دید برای فصل آینده خود چه تصمیمی خواهد گرفت و به چه تیم نقل مکان خواهد کرد.

شنیده شده که باشگاههای لیگ برتری و چند باشگاه خارجی خواهان جذب وی هستند که تا چند وقت دیگر مشخص خواهد شد که چه تصمیمی برای آینده اش خواهد گرفت.

سرمربی این تیم اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به شرح زیر اعلام کرد: *محمد قادری و بهزاد سالمی تراکتورسازی تبریز *محمد خدابنده لو، محمد سلطانی مهر و میلاد کر ذوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای گل گیلانی به اردوی تیم ملی امید دعوت شد

آقای گل گیلانی به اردوی تیم ملی امید دعوت شد