مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-05ورزشي

مصوبات سفر نائب رییس مجلس به شاهین شهر


موضوع مطالعات فنی پروژه خط 23 کیلومتری مترو شاهین شهر به اصفهان می بایست تا نیمه بهمن ماه سال جاری تکمیل و با مشارکت صنایع و همکاری شهرداری شاهین شهر و استانداری تملک اراضی آن به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، موظف است ظرف مدت یک ماه احداث سرویس بهداشتی، سطل زباله و آب شرب ورزشگاه پیگیری و عملیاتی نماید همچنین چمن ورزشگاه و ساماندهی آن نیز تا دهه فجر به اتمام برساند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بحرانی شبکه فاضلاب شاهین شهر، و فرونشست آن براساس مطالعات کارشناسی انجام شده مصوب کرد: از محل اعتبارات ماده 56 قانون تنظیم نسبت به تامین 50 میلیارد تومان برای شبکه فاضلاب شهرهای حبیب آباد، برخوار و گرگاب تخصیص داده شود و باقی مانده نیز از محل ردیف و محل اعتبارات بیع متقابل تامین شود.

وی در پایان در خصوص بازسازی و احیا شبکه فاضلاب شاهین شهر نیز مصوب کرد: در صورت انجام بند یک از منابع داخلی مندرج در صورت جلسه 1400/5/2، شبکه آب و فاضلاب موضوع فرونشست 5 کیلومتری فاضلاب شاهین شهر انجام شود همچنین با پیگیری آقای حاجی دلیگانی در مجلس شورای اسلامی جلسه ای با متولیان شورای معماری شهرسازی کشور با مسئولیت بنده تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات سفر نائب رییس مجلس به شاهین شهر

مصوبات سفر نائب رییس مجلس به شاهین شهر