مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-05ورزشي

حضور بیش از 60 هزار جوان در ورامین/ فعالیت 13 هزار ورزشکار در ورامین


همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به دیار 15خرداد ، حمید سجادی با حضور در بیت آیت الله محمودی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار کرد.

- ایسنا/تهران همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به دیار 15خرداد ، حمید سجادی با حضور در بیت آیت الله محمودی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ظهر سه شنبه 13 مهر ماه در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی در شهر شهیدان 15خرداد بیان کرد: ما به ظرفیت های بالای جوانان این خطه خصوصا در بحث ورزش اعتقاد کامل داریم و سعی خواهیم کرد با ایجاد زیر ساخت های مناسب زمینه ساز گسترش فعالیت های ورزشی خصوصا ورزش قهرمانی شویم.

وی افزود: با تصمیماتی که در وزارت ورزش و جوانان و زیر مجموعه های وزارت گرفته شده است انشالله اعتبارات مناسبی برای سرمایه گذاری ورزش و توجه به بحث جوانان صورت خواهد گرفت.

آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه شهرستان ورامین نیز با ابراز خرسندی از حضور وزیر ورزش و جوانان در خطه شهدای پانزده خرداد در یک روز تعطیل عنوان کرد: شهرستان ورامین به سبب مبارزات سیاسی مردم در قبل از انقلاب، مورد قهر رژیم طاغوت بود و پس از انقلاب نیز علیرغم توجهاتی که شده است نیازمند نگاه ویژه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 60 هزار جوان در ورامین/ فعالیت 13 هزار ورزشکار در ورامین

حضور بیش از 60 هزار جوان در ورامین/ فعالیت 13 هزار ورزشکار در ورامین