مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 01:402021-10-04سياسي

دِینی که اَدا نشد/قول موزه علم و فناوری برای تحقق یک آرزو


سیروس برزو روزنامه نگار پیشکسوت فقید حوزه علمی در طول حیات خود در تلاش بود تا موزه فضایی را راه اندازی کند و برای این منظور اشیای این گنجینه را نیز به موزه علوم و فناوری واگذار کرده بود، - سیروس برزو روزنامه نگار پیشکسوت فقید حوزه علمی در طول حیات خود در تلاش بود تا موزه فضایی را راه اندازی کند و برای این منظور اشیای این گنجینه را نیز به موزه علوم و فناوری واگذار کرده بود، ولی تا زمان حیات اقدامی نشد هر چند که این موزه، راه اندازی این بخش را دینی دانسته که در آینده اجرایی می کند و همچنان جامعه علمی منتظر اجرایی شدن این طرح هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی افراد بزرگی هستند که نمی توان یاد آنها را گرامی نداشت و همواره در بخش ذهن تاریخی ما باقی خواهند ماند تا ابد.

سیروس برزو روزنامه نگار، نویسنده، پژوهشگر و مروج علوم فضایی از جمله این آدم ها است که در روز 13 مهر ماه سال 1399 همزمان با آغاز هفته جهانی فضا در اثر ابتلا به کووید 19 درگذشت.

وی یکی از قدیمی ترین روزنامه نگاران علم در ایران بود که فعالیت های مطبوعاتی خود را از سال 1359 در ماهنامه دانشمند آغاز کرد و در دهه 60 به عنوان سردبیر نشریه کیهان علمی مشغول به فعالیت شد و پس از آن ماهنامه مرزهای بیکران فضا را در سال 1369 بنیان گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دِینی که اَدا نشد/قول موزه علم و فناوری برای تحقق یک آرزو

دِینی که اَدا نشد/قول موزه علم و فناوری برای تحقق یک آرزو