مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 18:002021-10-04اجتماعي

انتقاد استاندار تهران از غیبت 10 عضو کارگروه کاهش آلودگی هوای استان


استاندار تهران از غیبت 10 عضو اصلی کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران در جلسه امروز (دوشنبه) انتقاد کرد و از معاون عمرانی استانداری خواست موضوع غیبت اعضا به طور جد پیگیری شود.

- استاندار تهران از غیبت 10 عضو اصلی کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران در جلسه امروز (دوشنبه) انتقاد کرد و از معاون عمرانی استانداری خواست موضوع غیبت اعضا به طور جد پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران ضمن انتقاد از غیبت اعضا گفت: متاسفانه 10 عضو اصلی در این جلسه حضور ندارند که باید آقای چراغعلی این موضوع را و علت آن را پیگیری کنند.

وی افزود: بی تردید جلسات کارگروه کاهش آلودگی هوا در پاییز و زمستان باید بی وقفه و مرتب برگزار شود و تمامی اعضا مکلف هستند در این جلسات حضور پیدا کنند.

عبدالرضا چراغعلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران نیز در حاشیه این جلسه گفت: با توجه به وضعیت پاییز و احتمال آلودگی هوا، تکالیف دستگاه های مختلف جهت کنترل آلودگی هوا ابلاغ و مکلف به اجرا شدند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی در استان تهران کمبود 150 میلیون متر مکعب گاز است و برنامه ریزی لازم برای پاییز و زمستان انجام شده تا با کمبود مواجه نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار تهران از غیبت 10 عضو کارگروه کاهش آلودگی هوای استان

انتقاد استاندار تهران از غیبت 10 عضو کارگروه کاهش آلودگی هوای استان