مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 16:552021-10-04سياسي

شادگان قابلیت توسعه گردشگری دارد


سرپرست فرمانداری شادگان با تأکید بر تقویت حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی گفت: این شهرستان از قابلیت مناسب برای توسعه گردشگری برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید صبری پور عصر امروز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان شادگان اظهار کرد: این شهرستان دارای قابلیت های بسیار در بخش میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی است.

سرپرست فرماندار شادگان تأکید کرد: توجه ویژه به موضوع بوم گردی و معرفی روستاهای هدف گردشگری شهرستان، ایجاد اسکله گردشگری در تالاب شادگان در بخش خنافره، احداث اسکله گردشگری در بندر شادگان، توجه ویژه به حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان شادگان از اولویت های مهم اداره میراث فرهنگی این شهرستان باشد.

وی افزود: با برنامه ریزی و استفاده مناسب از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در زمینه گردشگری در شهرستان شادگان می توان به نتایج مطلوبی در بحث توسعه این صنعت در این شهرستان دست پیدا کرد.

سرپرست فرمانداری شادگان تصریح کرد: شهرستان شادگان به لحاظ برخورداری از آثار تاریخی، قابلیت های گردشگری و آثار و صنایع دستی از شهرستان های پیشرو در کشور محسوب می شود و قابلیت توسعه فعالیت های گردشگری را در ابعاد مختلف دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شادگان قابلیت توسعه گردشگری دارد

شادگان قابلیت توسعه گردشگری دارد