مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 15:452021-10-04سياسي

موقوفات کرمان به کمک «مسکن ملی» می آیند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: آماده همکاری با سرمایه گذران استان کرمان در زمینه مسکن هستیم؛ به دلیل اینکه ما در استان کرمان برخوردار از برخی زمین هایی هستیم که باید تغییر کاربری داده شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان؛ حجت الاسلام علی جلالی امشب در نشست خبری به مناسبت دهه وقف در امامزاده محمد اظهار داشت: استان کرمان به دلیل داشتن مردم مؤمن، محب اهل بیت (ع) و ولایی، در سطح کشور جزو 6 استان برتر در زمینه تعداد و تکثر موقوفات است.

مدیرکل اموقاف و امور خیریه استان کرمان عنوان کرد: عمده نیات خیران در بحث موقوفه ها در استان کرمان؛ مذهبی، اجتماعی، درمانی، فرهنگی، قرآنی و به ویژه تعزیه داری اباعبدالله الحسین (ع) است.

جلالی بیان داشت: امروز نیاز داریم که وقف در زمینه های معیشت، اسکان، ازدواج، دانش بنیان ها، درمانی، کمک به کاهش آسیب های اجتماعی و .

صورت گیرد.

با اشاره به برنامه های دهه وقف در سه بخش تصریح کرد: یک بخش برنامه های شهرستانی، یک بخشی برنامه های  استانی و یک سری برنامه ها به صورت کشوری برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: بیش از 86 هزار بسته میان وعده به عنوان تیرماه حسینی در قالب طرح شمیم حسینی به هیئت های مذهبی استان  تقدیم کردیم و به هیئت های شاخص استان کمک نقدی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفات کرمان به کمک «مسکن ملی» می آیند

موقوفات کرمان به کمک «مسکن ملی» می آیند