مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 14:152021-10-04حوادث

دستگیری 6 قاچاقچی انسان در کهریزک/ 142 نفر از اتباع غیرمجاز جمع آوری شدند


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 3 نفر قاچاقچی انسان و 3 نفر نگهبان سوله نگهداری اتباع در کهریزک خبر داد و گفت: باند قاچاق اتباع در شهرستان ری منهدم و 142 نفر از اتباع غیرمجاز جمع آوری شدند.

- دوستعلی جلیلیان در گفت وگو با خبرگزاری فارس در ری، با اشاره به انهدام باند قاچاق اتباع در کهریزک اظهار کرد: در پی خبر واصله مبنی بر قاچاق اتباع افغانستانی غیرمجاز در محدوده کهریزک و با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی ابعاد و زوایای فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان اتباع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در یک عملیات مشترک عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا ری به آدرس جاده قدیم قم محدوده کهریزک عزیمت و پس از انجام هماهنگی قضایی اقدام به دستگیری تعداد 142 نفر اتباع کرده که در نهایت جهت طرد از کشور تحویل اردوگاه عسگرآباد ورامین شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: 3 نفر از قاچاقچیان انسان به هویت های معلوم و تعداد 3 نفر دیگر از اتباع (نگهبانان سوله) به هویت های مشخص دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری پراید توقیف و جهت سیر مراحل ارجاع شدند.

جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: هیچ شخصی حق اجاره اماکن شخصی خود اعم از شهرک های صنعتی، مزارع، انبارها و غیره به اتباع خارجی غیرمجاز را ندارد همچنین اصناف مجاز به استخدام اتباع خارجی غیرمجاز برای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 6 قاچاقچی انسان در کهریزک/ 142 نفر از اتباع غیرمجاز جمع آوری شدند

دستگیری 6 قاچاقچی انسان در کهریزک/ 142 نفر از اتباع غیرمجاز جمع آوری شدند