مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-04سياسي

اخلاق نیاز امروز همه جوامع بشری


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه امروزه اخلاق خیلی بیشتر از گذشته مورد نیاز جامعه بشری است، گفت: اگر اخلاق در کنار پیشرفت علم نباشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی امروز در جمع دانش پژوهان مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت با تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، اظهار کرد: حضور در جمع جوانان به انسان احساس نشاط و جوانی می ‎دهد و از اینکه در این جمع بصیر، عدالت طلب و دریادل حضور دارم، بسیار خورسندم.

  وی با بیان اینکه هر یک از جوانان این کشور، قدرت و کشتار میلیون ها انسان در جنگ جهانی اول و دوم ناشی از همین سپردن عِلم به دست ناهلان است که با اقدامات خود جان هزاران نفر را گرفتند.

  دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) در جنگ هایی که داشتند، همواره در تلاش بودند که انسان ها کشته نشوند، گفت: در مجموع جنگ های پیامبر (ص) از طرفین، کمتر از سه هزار نفر کشته شدند و این در حالی است که در قرن بیستم، حدود 100 میلیون انسان کشته شده است.

  رمضانی با اشاره به اینکه امروزه اخلاق خیلی بیشتر از گذشته مورد نیاز جامعه بشری است، افزود: اینکه جمهوری اسلامی استفاده از سلاح اتمی را حرام دانسته، به دلیل کرامت انسانی است و اگر اخلاق در کنار پیشرفت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق نیاز امروز همه جوامع بشری

اخلاق نیاز امروز همه جوامع بشری