مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-04سياسي

برنامه بازدید ارزیابان یونسکو از کاروانسراهای ایرانی


 ارزیاب کمیته میراث جهانی یونسکو برای بررسی میدانی پرونده کاروانسرای ایرانی نهم مهرماه 1400 وارد ایران شده و قرار است چان بینان از ترکیه به عنوان ارزیاب دوم هفته آینده به کشورمان سفر کند.

- ، محمدحسن طالبیان مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: برنامه بازدید حسام مهدی اولین ارزیاب ایکوموس که برای بررسی میدانی پرونده کاروانسرای ایرانی به ایران آمده در حال انجام است.

او افزود: ارزیاب یونسکو در دو روز اول حضور خود در ایران از کاروانسراهای پرند (قلعه سنگی)، باغ شیخ (عبدالغفارخان)، دیر گچین و قصر بهرام واقع در استان های تهران، مرکزی، قم و سمنان، نوشیروان، آهووان، میامی، میاندشت، عباس آباد، مزینان و مهر واقع در استان های سمنان و خراسان رضوی بازدید می کند.

طالبیان تصریح کرد: کاروانسرای قلی، زعفرانیه و فخرداوود واقع در استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی مسیر بعدی حسام مهدی برای بررسی میدانی کاروانسراهای ایرانی است.

مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: بازدید از کاروانسراهای رباط شرف و عباس آباد تایباد واقع در استان خراسان رضوی، فخرآباد و سرایان از استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی، گنجعلی خان، زین الدین، انجیره سنگی، انجیره آجری و خرانق واقع در استان های کرمان و یزد در برنامه بعدی ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه بازدید ارزیابان یونسکو از کاروانسراهای ایرانی

برنامه بازدید ارزیابان یونسکو از کاروانسراهای ایرانی