مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 12:202021-10-04سياسي

تأثیر برخورد جدی با ترک فعل های صورت گرفته در افزایش اعتماد عمومی


مدیرعامل خبرگزاری فارس گیلان با اشاره به نقش دستگاه های نظارتی در ایجاد بی اعتمادی مردم نسبت به مسؤولان گفت: مردم مادامی که شاهد برخورد با مدیران خاطی در خصوص صدمات واردشده به گیلان نباشند اعتماد عمومی افزایش پیدا نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم افشاری شب گذشته در برنامه زنده تلویزیونی تکاپو با بیان اینکه اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه هر دولت است، اظهار کرد: اصرار به حضور حداکثری در انتخابات که مقام معظم رهبری به آن تأکید داشتند مقدمه ای برای جلب اعتماد عمومی بوده زیرا این امر دستاوردی مهم برای هر دولتی است.

وی با اشاره به نقش اعتماد عمومی مردم به دولت در افزایش امید و حل مشکلات جامعه گفت: اگر مسؤولان از فرصت خدمت خود به خوبی بهره مند شده و کردار، گفتار و رفتارشان یکی باشد منجر به افزایش اعتماد عمومی نسبت به هر دولتی می شود لذا به این منظور مقام معظم رهبری در همه انتصاب های خود به فعالیت های گذشته افراد توجه دارند.

مدیرعامل خبرگزاری فارس گیلان یکی از عوامل افزایش اعتماد عمومی نسبت به دولت ها را دربرگیری لازم دانست و بیان کرد: مردم در اعلام کردند که خوشبختانه همگی رد شد و از طرفی این اقدامات سبب شد مردم حس کنند در گیلان همه به دنبال منفعت های خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر برخورد جدی با ترک فعل های صورت گرفته در افزایش اعتماد عمومی

تأثیر برخورد جدی با ترک فعل های صورت گرفته در افزایش اعتماد عمومی