مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-04سياسي

آمادگی دانشگاه بلگراد برای ارتقای آموزش زبان فارسی


«ایوا دراشکیچ ویچانوویچ» رییس دانشکده فیلولوژی دانشگاه بلگراد در دیدار با «رشید حسن پور» سفیر ایران در صربستان بر فعالیت های صورت گرفته در خصوص توسعه آموزش زبان فارسی در دانشکده فیلولوژی تاکید کرد.

- ایوا دراشکیچ ویچانوویچ رییس دانشکده فیلولوژی دانشگاه بلگراد در دیدار با رشید حسن پور سفیر ایران در صربستان بر فعالیت های صورت گرفته در خصوص توسعه آموزش زبان فارسی در دانشکده فیلولوژی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، با دعوت رشید حسن پور، سفیر جمهوری اسلامی ایران در صربستان از مسئولان دانشکده فیلولوژی دانشگاه بلگراد، ایوا دراشکیچ ویچانوویچ، رییس دانشکده به همراه آنتا جورویچ، معاون بین الملل و اما میلکوویچ، رییس دپارتمان شرق شناسی در محل سفارت ایران حضور یافتند.

در این نشست که محمد تقی بختیاری، سرپرست رایزنی فرهنگی و سعید صفری، استاد زبان فارسی دانشگاه بلگراد حضور داشتند، موضوع حمایت از برنامه های مرکز مطالعات این دانشکده در خصوص آموزشی زبان فارسی و ایران شناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رشید حسن پور در سخنانی با بیان این که روابط دوجانبه بین ایران و صربستان در مسیر رشد متوازن قرار دارد، گفت: در دولت جدید نیز توجه خاصی به ارتقاء سطح روابط دو کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه بلگراد برای ارتقای آموزش زبان فارسی

آمادگی دانشگاه بلگراد برای ارتقای آموزش زبان فارسی