مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-04بين الملل

رزمایش مشترک روسیه و الجزایر


روسیه از آغاز تمرینات نظامی مشترک این کشور با الجزایر در جمهوری اوستیای شمالی با هدف تقویت و توسعه همکاری های نظامی دو کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، اولین رزمایش های مشترک روسیه و الجزایر در میدان تمرین تاتار-سکویه واقع در منطقه نظامی جنوب در جمهوری اوستیای شمالی آغاز شد.

در این رزمایش نمایندگان فرماندهی منطقه نظامی جنوب و نمایندگانی از ارتش الجزایر حضور داشتند و قرار است این تمرینات تا یازدهم اکتبر جاری ادامه یابند.

چند روز قبل گروهی از سربازان ارتش الجزایر برای شرکت در اولین رزمایش های تاکتیکی مشترک روسیه-الجزایر، وارد فرودگاه منطقه نظامی جنوب در جمهوری اوستیای جنوبی شدند.

در این رزمایش های مشترک که از سوم اکتبر آغاز شده و تا یازدهم این ماه ادامه خواهند داشت، حدود 80 سرباز از یگان پیاده نظام منطقه نظامی جنوب مستقر در شمال قفقاز و حدود 80 تن از نیروهای مسلح الجزایر شرکت خواهند کرد.

هدف از این رزمایش ها، افزایش آگاهی دستگاه های فرماندهی و کنترل نیروها و ابزارهای مبارزه با تروریسم است و طی آنها عملیات های تاکتیکی برای جستجو و شناسایی گروه های مسلح غیرقانونی و نابودی آنها، کشف و خنثی سازی مواد منفجره، عملیات های شناسایی با استفاده از امواج رادیواکتیو، عملیات های شیمیایی و بیولوژیک در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مشترک روسیه و الجزایر

رزمایش مشترک روسیه و الجزایر