مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-04سياسي

رییسی باطل بودن اندیشه «گروگانگیران معیشت و سلامت مردم» را اثبات کرد


نماینده مردم تهران ضمن تشکر از رییس جمهور به دلیل اهتمام برای ایجاد زمینه واکسیناسیون گسترده در کشور گفت: از رییسی برای اثبات بطلان اندیشه گروگانگیران معیشت و سلامت مردم تشکر می کنم.

- ، در پایان جلسه علنی روز (دوشنبه 12 مهرماه) غلامحسین رضوانی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از رییس جمهور به دلیل اهتمام برای تهیه واکسن و ایجاد زمینه واکسیناسیون گسترده در کشور گفت: از رییسی برای اثبات بطلان اندیشه گروگانگیران معیشت و سلامت مردم و تهیه واکسن تشکر می کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر لزوم تسریع در انتصابات در قوه مجریه مطرح کرد: کندی انتصابات در قوه مجریه و استمرار مسئولیت غرب باوران که مسبب وضعیت موجود کشور هستند، مترادف با تضییع حق مردم و از دست رفتن فرصت خدمت به ولی نعمتان ما است.

باید با جدیت و قاطعیت و سرعت دست کسانی که فقط آمریکا را دنیا می پندارند از مدیریت های حاکمیتی کشور قطع شود و تعلل در این زمینه پذیرفته نیست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تداوم گران شدن مایحتاج ضروری مردم قابل تحمل نیست و مسئولان مربوطه به خصوص وزیر صمت نسبت به مدیریت و کنترل بازار با اهتمام لازم اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی باطل بودن اندیشه «گروگانگیران معیشت و سلامت مردم» را اثبات کرد

رییسی باطل بودن اندیشه «گروگانگیران معیشت و سلامت مردم» را اثبات کرد