مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-04اقتصادي

آغاز صید ماهیان استخوانی در گلستان از 15 مهر


معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان گفت: با تصمیم کمیته صید سازمان شیلات ایران، فصل صید ماهیان استخوانی در استان از 15 مهرماه آغاز می شود و به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/گلستان معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان گفت: با تصمیم کمیته صید سازمان شیلات ایران، فصل صید ماهیان استخوانی در استان از 15 مهرماه آغاز می شود و به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت.

محسن یحیایی امروز دوشنبه 12 مهرماه در جلسه توجیهی قوانین و مقررات صید و صیادی همزمان با آغاز فصل صید ماهیان استخوانی در استان، اظهار کرد: در سال جاری 813 صیاد در قالب 18 شرکت تعاونی و به روش صید پره در سه منطقه بندر ترکمن، میانکاله و گمیشان اقدام به صید ماهیان استخوانی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: رعایت اندازه استاندارد تور پره برابر استاندارد اعلامی از سوی معاونت صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران، عدم همکاری با صیادان غیرمجاز، رعایت استاندارهای صید و صیادی و رهاسازی ماهیان ممنوع الصید و غیراستاندارد از جمله مسائلی است که صیادان استان باید در زمان صید مدنظر قرار دهند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان بیان کرد: ساعت پره کشی روزانه در تمامی شرکت ها از طلوع آفتاب تا ساعت 23 خواهد بود و تعداد شناورهای فعال در خطه ساحلی استان نیز 130 فروند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز صید ماهیان استخوانی در گلستان از 15 مهر

آغاز صید ماهیان استخوانی در گلستان از 15 مهر