مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-04سياسي

واکنش وزیر کشور به شایعات در مورد «مدرس خیابانی»/ تغییر استانداران کُند نیست


وزیر کشور ضمن واکنش به شایعات فضای مجازی در مورد استاندار سیستان و بلوچستان به شائبه ها در مورد فرآیند تغییر استانداران و همچنین انتخاب افراد از ستادهای انتخاباتی پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد وحیدی ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان در پاسخ به سوالات خبرنگاران پیرامون اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر برگرداندن حکم استاندار سیستان و بلوچستان گفت: متأسفانه فضای مجازی ما یله و رها است و افراد هر جوری می خواهند در این فضا می نویسند.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه اینگونه نیست و استاندار ما در سیستان و بلوچستان بسیار استاندار ارزشمند، قوی و پرکار و پرتلاشی هستند، افزود: در طوفان حاره ای اخیر نیز استاندار سیستان بسیار فعال و در میدان بودند، ایشان مورد استقبال همه مردم سیستان و بلوچستان و مسئولان محلی و رؤسای عشایر هستند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: استاندار سیستان و بلوچستان بسیار فرد توانمندی هستند و به هیچ وجه نه تنها قصد تعویض نداریم بلکه مرتب بیشتر مطمئن می شویم که انتخاب بسیار درستی داشته ایم.

تغییر استانداران کُند نیست وحیدی همچنین در رابطه با فرآیند کُند تغییر استانداران اظهار داشت: تغییر استانداران کُند نیست، الان بیشتر از یک ماه از استقرار دولت نمی گذرد، لذا شناسایی ها باید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر کشور به شایعات در مورد «مدرس خیابانی»/ تغییر استانداران کُند نیست

واکنش وزیر کشور به شایعات در مورد «مدرس خیابانی»/ تغییر استانداران کُند نیست