مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-04سياسي

سعیدی: جلوی راه اندازی مجدد صید ترال باید گرفته شود


نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد صید ترال معیشت جامعه صیادی را به چالش کشیده و هر گونه تلاشی برای راه اندازی مجدد آن باید گرفته شود.

- نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد صید ترال معیشت جامعه صیادی را به چالش کشیده و هر گونه تلاشی برای راه اندازی مجدد آن باید گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معین الدین سعیدی در جریان جلسه امروز مجلس و بررسی گزارش کمیسیون عمران در خصوص زلزله سی سخت بیان کرد: در ابتدا به خانواده هایی که عزیزان خود را در طوفان شاهین در چابهار از دست دادند تسلیت می گویم.

طوفان شاهین خسارات بسیاری را به زیرساخت های حوزه آب، برق، راه و ظرفیت های کشاورزی استان وارد کرده است و باید زیرساخت های حوزه مدیریت بحران در منطقه مکران تقویت شده و خسارات وارده برآورد و راهکار جبران آن بررسی شود.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: اخباری به گوش می رسد که جرثومه فساد یعنی صید ترال که با پیگیری مجلس متوقف شده بود مجددا تلاش هایی برای به راه انداختن آن می شود.

صید ترال معیشت جامعه صیادی را دچار چالش می کند و باید جلوی آن گرفته شود.

نماینده مردم چابهار در مجلس تصریح کرد: از آقای رییس جمهور بابت گام های بزرگی که در واکسیناسیون برداشتند تشکر می کنم اما ایشان در چابهار متعهد شدند که دانشگاه علوم پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعیدی: جلوی راه اندازی مجدد صید ترال باید گرفته شود

سعیدی: جلوی راه اندازی مجدد صید ترال باید گرفته شود